środa, 17 października 2012

Taaaka ryba!!!

Witajcie,
Moje szczęście uwielbia wędkować, z lepszym lub gorszym skutkiem czasami wręcz tylko dla przyjemności, ale ja na brak ryb nie mogę narzekać ;)
Podziwiam tę jego pasję gdyż ja chyba bym się nie potrafiła aż tak poświęcać, mianowicie wstawać o świcie latem ok. 2:30 teraz jesienią ok. 5:00 rano, ale do rzeczy w piątek przywiózł taki okaz że hoho. Złowił szczupaka 104cm i 7kg najpierw była sesja a później do piekarnika hihi.
Najpierw zamarynowałam go w soli i pieprzu czosnkowym a następnie upiekłam z dodatkiem cytryny i natki, wyszedł pyszny.
Był wielkości naszego synka.



Na zdjęcie upieczonego tylko ogon się został ;)))

I jeszcze kolejny wianuszek dla koleżanki tym razem.
 
 
Pozdrawiam was cieplutko w te jesienne chłodne wieczory.
 
Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)))

1 komentarz:

  1. Mój mąż również łowi, ale o takich godz nie hehe no i takiej rybki jeszcze nie udało mu się złapać ale cały czas mu kibicuję:) Piękna ryba, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń