sobota, 8 grudnia 2012

Święta, święta, święta......

Witam,
Ostatnimi czasy zaniedbałam troche blogowanie ale to wszystko przez te ksiązki ;) zapisałam się do biblioteki i przepadłam. Ale dość tego dobrego do roboty!
Powoli szykujemy się do świąt, dekoracje ciasteczka itd. Ja zaczełam od lampionów na stoliki do baru mojej siostry ale sobie też takie zrobię bo mi się bardzo podobają i w dodatku robi się je ekspresowo!




W tym tygodniu dużo sie działo w naszym zapomnianym przez Boga miasteczku, mianowicie były realizowane Kuchenne Rewolucje. Piszę wam o tym bo miałam okazję poznać panią Magdę jak wpadła z ekipą do baru mojej siostry coś zjeść i wszystko im smakowało z czego jesteśmy dumni, no i oczywiście mam pamiątkę :)))
 
Pozdrawiam gorąco w ten mroźny wieczór!!!

2 komentarze:

  1. I dlatego nie chodzę już do biblioteki ;) lampioniki śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stroiki śliczne, do zrobienia w kilka chwil, super:)

    OdpowiedzUsuń